Știri

Michelin aniversează 20 de ani în România

În contextul aniversării a 20 de ani în România, Michelin lansează aventura.michelin.ro, un muzeu virtual care prezintă povestea Michelin în România din ultimele două decenii. Muzeul este segmentat în 4 zone, cu informații, fotografii, video și diferite momente cheie care prezintă dezvoltarea celor trei uzine, a biroului administrativ și a departamentului de cartografie.

În 2001, Michelin a intrat pe piața din România odată cu achiziția uzinelor Victoria, în Florești, județul Prahova și Silvania, în Zalău, judeţul Sălaj. Cu investiții semnificative și cu obiectivul de a deveni un jucător cheie pe piață, dar și un susținător al comunității locale, Michelin s-a dezvoltat de-a lungul anilor, ajungând astăzi la 4500 de angajați în România.

În ultimele două decenii, Michelin a produs peste 80 milioane de anvelope pentru turisme și camionete la Florești și pentru camioane și utilaje de geniu civil la Zalău, precum și 500.000 tone de cord metalic în uzina dedicată din Zalău, construită de la zero de Michelin în 2004. Astăzi, în România, Michelin își distribuie produsele cu ajutorul a 140 de dealeri care comercializează anvelope în peste 400 de puncte de vânzare pe tot teritoriul României.

“Misiunea noastră este de a le oferi oamenilor ”un mod mai bun de a avansa”, un scop atins în România în ultimele două decenii cu ajutorul angajaților și partenerilor noștri. Le mulțumim clienților care au încredere în produsele noastre, colaboratorilor care ni s-au alăturat în implementarea de proiecte în sprijinul comunităților locale și tuturor angajaților Michelin care au contribuit la scrierea poveștii Michelin în România, în linie cu valorile companiei care promovează respectul pentru clienți, oameni, fapte, acționari și mediu”, a declarat Stephane Roy de Lachaise, VicePreședinte Birou Administrativ Michelin Europa Centrală.

În anul 2007, Michelin a fondat departamentul de Cartografie în România care deservește, alături de departamentul de cartografie din Franța, produse și servicii cartografice globale, iar în anul 2012 a fondat centrul pentru servicii partajate, cunoscut astăzi ca Michelin Corporate Business Services.

Un alt moment important pentru Michelin România a fost în anul 2018, când compania a devenit sediu central și punct de coordonare pentru regiunea Europa Centrală care include 20 de țări.

Totodată, sprijinirea comunităților locale a fost întotdeauna importantă pentru activitatea Michelin în România. De-a lungul anilor, compania a dezvoltat programul de învățământ dual în județele Prahova și Sălaj, a organizat evenimente de educare şi informare cu privire la siguranța rutieră, a fost alături de spitalele locale și diferite asociații prin donații financiare și a demarat nenumărate proiecte pentru protejarea mediului înconjurător cu implicarea angajaților Michelin.

Dragoș Craiovan

Recent Posts

Kia e-Soul – autonomie în oraș de peste 600 km

Noua generație a lui Kia e-Soul poate fi considerată una dintre marile surprize ale mașinilor…

2 ani ago

Cum să ai consum mic cu o mașină electrică – sfaturi utile (VIDEO)

Chiar dacă pare simplu la prima vedere, conducerea eficientă a unei mașini electrice presupune cunoașterea…

2 ani ago

Kia XCeed 1.5 T-GDI Hybrid 7DCT – Cel mai confortabil model compact?

Kia XCeed este cel de-al patrulea model al familiei Ceed, fiind lansat după Ceed (hatchback),…

3 ani ago

Nissan Qashqai 1.3 Mild-Hybrid X-Tronic 4WD – Cel mai versatil crossover compact?

Unul dintre modelele care a deschis segmentul de crossovere compacte, Nissan Qashqai este în fața…

3 ani ago

Dacia Spring – 1.000 de unități deja livrate în România

La mai puțin de o lună de la începutul livrărilor, Dacia Spring a ajuns deja…

3 ani ago

Audi Q3 Sportback 45 TFSI e – Tranziție premium

Alături de gama sa de modele complet electrice, Audi pășește în viitorul electrificat și cu…

3 ani ago