fbpx
MotorONE.ro

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid are 680 CP și poate rula 40 km electric

Dacă până nu demult vârful de gamă pentru Porsche era reprezentat de versiunile Turbo S, de acum cele mai puternice versiuni din gamă trec în zona verde, fiind modele plug-in hybrid extrem de puternice, care pot rula electric pentru câțiva zeci de kilometri. Este și cazul lui Cayenne, inclusiv în noua versiune de caroserie Coupé. Iată toate informațiile despre Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid.

Ce sistem de propulsie folosește Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid?

Sub capota lui Cayenne Turbo S E-Hybrid găsim același sistem de propulsie pe care Porsche îl oferă și pentru Panamera – un motor V8 biturbo de 4,0 litri capabil să producă 550 CP, ajutat de un motor electric de 136 CP integrat în carcasa cutiei de viteze automate cu 8 trepte Tiptronic S. Puterea maximă a ansamblului hibrid este de 680 CP și 900 Nm, ceea ce îi permite lui Cayenne să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3,6 secunde și să atingă 295 km/h.

Cât poate rula Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid în modul electric?

Grație unor acumulatori litiu-ion de 14,1 kWh, Cayenne poate rula electric pentru 40 km în condiții ideale. Acumulatorii se pot încărca de la priză în 2,4 ore de la un wall-box de 7,2 kW sau în circa 6 ore de la o priză normală. Viteza maximă pe care o poate atinge Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid în modul electric este de 135 km/h.

În ceea ce privește sistemele electronice și tehnologia aflată la bord, Cayenne Turbo S E-Hybrid impresionează cu o echipare de top. Aici amintim sistemul PDCC de bare stabilizatoare active acționate electric, Porsche Torque Vectoring Plus (diferențial blocabil pe puntea spate), frânele ceramice, dar și farurile cu tehnologie LED și sistemul multimedia care include tot ceea ce ține de conectivitate în acest moment. Pentru piața din Germania, prețurile pentru Cayenne Turbo S E-Hybrid pornesc de la 172.604 euro cu TVA.

interior  Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Concluzia MotorONE.ro

Nu vă așteptați ca versiunea Turbo S E-Hybrid a lui Cayenne să fie un SUV care va avea consum de clasă mică prin oraș, pentru că sistemul hibrid are rolul de a face dintr-un SUV care consumă foarte mult, într-unul cu un consum echilibrat față de performanțele oferite. Evident, excepție face distanța care poate fi acoperită în modul electric. În rest, Cayenne nu mai are nevoie de nicio prezentare când vine vorba de ceea ce oferă din punct de vedere dinamic, fiind un etalon pentru segmentul din care face parte.

Video Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Pe aceeași temă