Probabil una dintre cele mai spectaculoase apariții ale momentului, din punct de vedere vizual, este Renault Arkana, dar acesta nu este singurul atribut cu care se laudă, ci și un complex sistem de propulsie full-hibrid, capabil să livreze valori de consum extrem de mici. Iată ce am descoperit după primul test.
Renault Arkana este un SUV-coupe de clasă compactă, care se încadrează între Kadjar și Koleos în gama celor de la Renault, fiind construit pe platforma modulabilă CMF-B a grupului francez. Pentru acest test am ales sistemul de propulsie Full-Hybrid, denumit E-TECH, care are în componență nu mai puțin de 3 motoare – unul pe benzină de 1,6 litri și doua electrice.
În plus, cutia de viteze este una unică în industria auto și funcționează în baza a 15 moduri diferite, în funcție de situația de mers. Este oare Renault Arkana eficient cu acest sistem de propulsie? Ce consum are în mediul urban?
Sunt întrebări la care am încercat să răspundem în prezentarea video de mai jos.
Motor termic – benzină, L4, 1598 cmc, 94 CP, 148 Nm rpm / Motor electric 49 CP + 20 CP / Transmisie – cutie automată Multimode, tracțiune față / Performanțe – 172 km/h v. max, 0-100 km/h în 10,8 secunde / Portbagaj – 480-1263 litri / Rezervor – 50 litri / Dimensiuni – L/l/h (mm) 4568/1820/1576, ampatament – 2720 / Consum mediu declarat – 4,8 l/100 km / Preț de bază (euro cu TVA) – de la 31.000 (configurator)
Noua generație a lui Kia e-Soul poate fi considerată una dintre marile surprize ale mașinilor…
În contextul aniversării a 20 de ani în România, Michelin lansează aventura.michelin.ro, un muzeu virtual…
Chiar dacă pare simplu la prima vedere, conducerea eficientă a unei mașini electrice presupune cunoașterea…
Kia XCeed este cel de-al patrulea model al familiei Ceed, fiind lansat după Ceed (hatchback),…
Unul dintre modelele care a deschis segmentul de crossovere compacte, Nissan Qashqai este în fața…
La mai puțin de o lună de la începutul livrărilor, Dacia Spring a ajuns deja…