Versiunea electrică a noului Opel Mokka impresionează în primul rând prin designul său extrem de atractiv, dar este și foarte eficientă în traficul urban. Am testat pe larg Opel Mokka-e pentru a vă spune cum este mai bine să o încarci și avem date de consum și autonomia reală din trafic. Iată ce am descoperit.
Cu prețuri care pornesc de la 33.835 de euro (fără Rabla Plus), Opel Mokka-e oferă un pachet competitiv când vine vorba despre electro-mobilitate. Are un motor electric de 136 CP, montat pe puntea față și un pachet de acumulatori cu o capacitate de 50 kWh, din care se pot utiliza 46 kWh, restul fiind un buffer pe care îl întâlnim la orice mașină electrică. Cu o autonomie declarată de aproape 330 km, Mokka-e poate face față cu brio micilor escapade de weekend spre mare sau munte, dar se simte excelent în traficul urban unde are ca atuuri principale agilitate și eficiența energetică foarte bună.
După aproape 1.000 km pe care i-am parcurs la volanului lui Opel Mokka-e am aflat cu exactitate ce autonomie reală are, cât consumă în regim de mers extraurban, dar și valorile reale dintr-un trafic urban aglomerat, cu temperaturi de sub 10 grade și ploaie. De asemenea, pentru că fiecare mașină electrică are particularitățile ei când vine vorba despre încărcare, am vorbit și despre opțiunile pe care le ai atunci când mergi la o priză.
VIDEO review Opel Mokka-e
Fișă tehnică – Opel Mokka-e
Motor – electric, 136 CP, 260 Nm / Transmisie – cutie automată cu o singură treaptă, tracțiune față / Performanțe – 150 km/h v. max, 0-100 km/h în 9,0 secunde / Portbagaj – 310-1060 litri / Capacitate acumulatori litiu-ion – 50 kWh / Dimensiuni – L/l/h (mm) 4151/1987/1534, ampatament – 2561 / Preț de bază (euro cu TVA) – 33.835 (link configurator)