Kia XCeed este cel de-al patrulea model al familiei Ceed, fiind lansat după Ceed (hatchback), Sportswagon (break) și ProCeed (shooting brake). Pentru acest test am ales versiunea cu noul motor Turbo de 1,5 litri și 160 CP, cu sistem hibrid, cuplat la o cutie cu dublu ambreiaj și 7 trepte.
Este perfect îndreptățit să te întrebi de ce ai cumpăra un Kia XCeed în loc de Kia Ceed și care sunt diferențele notabile dintre ele. Asta am explicat foarte clar în video-ul de mai jos, unde punctăm toate capitolele la care XCeed excelează.
Printre ele notăm rafinatul sistem de propulsie hibrid, sistemul multimedia bine pus la punct, confortul excelent la rulare, dar și prețul, care face ca această mașină să fie una dintre cele mai bune oferte în segmentul compact.
Kia XCeed are prețuri extrem de competitive după ce se scad toate ofertele, dar și bonificațiile din programul Rabla. În versiunea testată de noi, Style+, XCeed este extrem de bine echipată și impresionează cu o gamă largă de dotări, prețurile pentru ele fiind accesibile.
La interior găsim tehnologie bine pusă la punct, în ton cu cerințele curente, dar și un nivel de spațiu generos, primitor chiar și pentru cinci pasageri și bagajele lor.
În video-ul de mai jos veți găsi povestea și testul pe larg pentru versiunea testată și detalii despre ceea ce trebuie să aștepți de la Kia XCeed.
Video Kia XCeed 1.5 T-GDI Hybrid 7DCT
Fișă tehnică – Kia XCeed 1.5 T-GDI Hybrid 7DCT
Motor – turbo, benzină, L4, 1482 cmc, 160 CP@5500 rpm, 253 Nm@1500-3000 rpm / Transmisie – cutie automată cu dublu ambreiaj și 7 trepte, tracțiune față / Performanțe – 208 km/h v. max, 0-100 km/h în 9,2 secunde / Portbagaj – 426-1378 litri / Dimensiuni – L/l/h (mm) 4395/1826/1478, ampatament (mm) – 2650 / Consum mediu declarat – 5,9 l/100 km / Preț (euro cu TVA) – de la 20.172 (cu reduceri și program Remat) – link configurator